כירורג פה ולסת נוער וילדים

שתפו:

התמודדות עם מגוון רחב של טיפולים בחלל הפה ועד לביצוע ניתוחים מורכבים.
כל מה שצריך לדעת על חשיבותו של כירורג פה ולסת נוער
.
כירורגיית פה ולסת הינה תחום רפואי רחב היקף אשר מאגד תחתיו מגוון טיפולים ברמות חומרה שונות, החל מעקירות פשוטות ועד לביצוע הליכים כירורגיים מורכבים, כגון ביצוע שתלים או טיפול בפציעות ופגמים גנטיים ברקמות הרכות/הקשות של חלל הפה.
רופאים כירורגים המתמחים בתחום הפה והלסת עוסקים למעשה במכלול הקרניומקסילופציאלי כפי שהוא מכונה בעגה הרפואית.
מונח זה מתייחס למעשה לאזור האנטומי של חלל הפה, לרבות לסתות ומבנים קשורים.
תחת תחום זה ניתן למצוא שורה רחבה של פעולות רפואיות, החל מאבחון וטיפול בהפרעות תפקודיות ובמחלות מפרקי הלסת ועד לביצוע פעולות כירורגיות הדורשות מיומנות גבוהה, כולל כריתת ציסטות וגידולים ממאירים בלסתות או בחלל הפה.

כאשר מדובר בילדים ובני נוער המתמודדים עם בעיה רפואית בתוך חלל הפה או הלסת, קיימת חשיבות עליונה לבחירה ברופא כירורג פה ולסת בעל התמחות ברפואת נוער וילדים, אשר הינו בעל הבנה מעמיקה של המאפיינים הייחודיים לגילים הללו, לצד גילוי רגישות ואמפתיה המהווים חלק בלתי נפרד ולעיתים אף משמעותי במסגרת התהליך הרפואי.
גורמים נוספים שעשויים להצריך את התערבותו של כירורג פה ולסת, כוללים למשל מצבים כגון שיניים כלואות וחשיפתם לצורך טיפול אורתודנטי, טיפול כירורגי במפרקי הלסת, אבחון וטיפול בבעיות בשרירי הלעיסה, התקנת שתלים דנטליים, תוספות עצם, מתן ייעוץ לגבי שיניים כלואות, יחס בן לסתי לא תקין וכן בהפרעות התפתחותיות בגדילת עצמות הפנים.

ד"ר גל אבישי – מומחה לכירורגיית הפה והלסתות המשמש כמנהל האחראי על מחלקת פה ולסת בבית החולים בילינסון, צבר ניסיון יוצא דופן במרוצת השנים בהתמודדות עם טיפולים רפואיים במגוון רחב של מטופלים מכל קשת הגילים.
עצם היותו כירורג פה ולסת, מאפשרת לד"ר אבישי להעניק טיפול מסור ומקצועי גם עבור בני נוער וילדים, כולל טיפולים פולשניים או כאלו הדורשים התערבות כירורגית יסודית.

שתפו: