אודות

קצת עליי

 שלום, שמי ד"ר גל אבישי מומחה בכירורגיית הפה והלסתות עם התמחות בטיפול במחלות חסימתיות של בלוטות הרוק.

סיימתי לימודי רפואת השיניים ותואר שני במחקר דנטלי, בהצטיינות יתרה, באוניברסיטה העברית- הדסה בשנת 2004. את ההתמחות בכירורגיה של הפה והלסתות  סיימתי במרכז  הרפואי רבין  – בלינסון,  התמחיתי התמחות ייחודית בטיפול אנדוסקופי וכירורגי  במחלות חסימתיות של בלוטות הרוק בבית החולים '  Guy's & St. Thomas'.

אני משמש כסגן מנהל המחלקה לכירורגיה של הפה והלסתות, אני אחראי על מרפאת בלוטות הרוק ומנהל את מרפאות החוץ של המחלקה במרכז הרפואי רבין- בלינסון.

 

במסגרת עבודתי אני פוגש מידי יום במקרים שונים, מאתגרים ומורכבים של טיפולים כירורגיים בפה ובבלוטות הרוק,  ביניהם: השתלות שיניים, השתלות עצם מורכבות כולל בלוקים והרמות סינוס,  בלוטות רוק-אבחנה וטיפול, טיפול באבנים בבלוטות הרוק, עקירת שיניים ובפרט שיני בינה, ניתוחים של הפה – ציסטות, גידולים, ביופסות / וטיפולים הנעשים בטשטוש עמוק בהשגחת מרדים .

אני שואף שמטופליי יעברו את הטיפולים בצורה החלקה ביותר וללא תחושה של אי נעימות, לשם כך אני מעניק את הפתרון המקצועי, הטוב ביותר עבורם ומשתמש בחומרים איכותיים, ללא פשרות. חשוב לי לשמור על יחס אנושי חם ומכבד ולשמור על ערוץ דיאלוג פתוח עם מטופליי ולכן אני מקפיד לפרט ולהסביר, באופן נהיר וברור, כל הליך רפואי-טיפולי שאני מבצע.  חשוב לי שהטיפול יסתיים על הצד הטוב ביותר, לעקוב אחר תוצאותיו ולכן אני דואג להיות זמין ובקשר עם כל מטופליי.

אשמח לפגוש אתכם להיכרות ראשונית וייעוץ,

 

ד"ר גל אבישי

sign

השכלה

סיימתי לימודי רפואת השיניים ותואר שני במחקר דנטלי, בהצטיינות יתרה, באוניברסיטה העברית -  הדסה. כמו כן, אני בעל התמחות ייחודית בטיפול אנדוסקופי וכירורגי במחלות חסימתיות של בלוטות הרוק, אותה רכש בלונדון, בבית החולים '  Guy's & St. Thomas'.

אישי שירותי ומקצועי

אני מאמין בהענקת טיפול מקצועי ואישי, תוך שימוש בחומרים איכותיים, ללא פשרות. כמו כן, חשוב לי לשמור על יחס אנושי חם ומכבד וכן לשמור על ערוץ דיאלוג פתוח עם מטופלי, ולכן אני מקפיד לפרט ולהסביר, באופן נהיר וברור, כל הליך רפואי-טיפולי לפני ביצועו.

שירות ציבורי

אני רופא בכיר במחלקה לכירורגיה של הפה והלסתות ואחראי על מרפאת בלוטות הרוק, וכן משמש כמנהל מרפאות החוץ של המחלקה במרכז הרפואי רביןבלינסון. במסגרת תפקידיי אני מטפל במקרים מאתגרים ומורכבים של טיפולים כירורגיים בפה ובבלוטות הרוק.

התמחות

אני מומחה פה ולסת ומבצע בין היתר, השתלות שיניים, השתלות עצם מורכבות , כולל בלוקים והרמות סינוס, בלוטות רוקאבחנה וטיפול, טיפול באבנים בבלוטות הרוק, עקירת שיניים ובפרט שיני בינה, ניתוחים של הפהציסטות , גידולים, ביופסיות וטיפולים הנעשים בטשטוש עמוק בהשגחת מרדים.